de reis en de eerste dagen... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu de reis en de eerste dagen... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu

de reis en de eerste dagen...

Blijf op de hoogte en volg Henny&Dirk&Anne&Thea

16 November 2015 | Australië, Melbourne

We waren ruim op tijd op Schiphol dus we hebben daar het een en ander bekeken. Toen we gingen inchecken was er iets mis met het visum van Dirk! Even brak er een lichte paniek bij ons uit.....maar uiteindelijk is het allemaal netjes opgelost door een telefoontje met de ambassade van Australië.
Op Schiphol werden we allemaal gefouilleerd en ik (Henny) ben in Dubai ook nog gefouillerd in een aparte kamer maar ik had natuurlijk niets te verbergen.
Het was een lange en vermoeiende vlucht (maar daar waren we op voorbereid) maar achteraf gezien viel het toch nog mee. Op het vliegveld van Melbourne werden we met open armen door Norma ontvangen. We hebben allemaal erg weinig geslapen dus we waren doodop en hebben zondagmorgen (bij jullie zaterdagavond) een paar uur geslapen.
Toen we wakker werden gemaakt hadden Norma en haar dochters een heerlijke lunch klaarstaan met lam van de bbq en allerlei andere heerlijke di gen. Gezien het mooie weer hebben we gezellig buiten gezeten.
In de middag hebben we een wandeling gemaakt door een mooi natuurgebied en hebben de kids gespeeld in een meer, Dirk heeft ook nog gezwommen.
Vandaag zijn we met Norma naar Sovereign Hill in Ballarat geweest. Dit is een goudmijn museum. We hebben ons de hele dag goed vermaakt. Dirk en Anne hebben goud gevonden (gezeefd) en we zijn al lekker bijgekleurd.
Morgen gaan we naar Melbourne....... en nu gaan we lekker slapen.

• 16 November 2015 - 12:29

Miranda:

Hallo vakantiegangers,
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Wat een overgang he van dit miezerige weer naar het lekker warme Australie. Geniet er van en tot horens. Groetjes Miranda.

• 16 November 2015 - 12:42

HD:

Fijn om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad.

• 16 November 2015 - 13:07

Groep 8:

Wat leuk om al zoveel over jullie te lezen. We vinden het wel stoer dat Dirk al heeft gezwommen. Hebben jullie al wilde dieren gespot? We blijven jullie volgend! Groet Groep 8

• 16 November 2015 - 13:18

Pleuntje:

Hoi! Wat goed om te horen dat julie er zijn en een goede reis hebben gehad. Vast gekneusde billen van zooo lang stil zitten... Even een up date van hier; we hebben gisteren(zeer nat en onstuimig) Sinterklaas binnengehaald. Ik weet niet ofdat schoen zetten daar tot de mogelijkheden behoord?! Een slipper, daar rollen de pepernoten zo weer uit! We zullen er een paar voor jullie bewaren.
    Al een kangaroe gespot?
    Groeten Pleuntje

• 16 November 2015 - 14:31

Willy.:

Dag Thea, onbekende Hennie, Dirk en Anne, (Thea verteld vast wel wie ik ben.)

Fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn.

En dan ook nog met open armen te worden ontvangen is toch wel heel leuk en warm!

Geniet van jullie prachtige reis en Australië, een fantastische ervaring!

Ik blijf jullie volgen!
    Groet Willy.

• 16 November 2015 - 14:54

Bianca:

Hallo Henny, Dirk en Anne,

Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en aan het genieten zijn.
    Blijf vooral genieten.

Liefs,

Bianca, Henri, Janneke en Wouter

• 16 November 2015 - 16:23

Nel Janssen:

geweldig om te horen dat jullie zo goed en voorspoedige reis hebben gehad
    geniet ervan
    ik kijk uit naar het volgende verslag groetjes NEL

• 16 November 2015 - 16:24

Jacqueline :

hoi allemaal,

Wat apart dat ze juist jou eruit pikken voor een extra controle Henny

• 16 November 2015 - 17:03

Natasja:

Fijn dat jullie veilig daar zijn.

We wachten op het volgende verslag.

Veel plezier!

Groetjes,
    Bart Natas Anne en Sven

• 16 November 2015 - 19:02

Saskia :

Ha Henny,

Ik had niet door dat jullie al vertrokken waren. ben jaloers op het mooie weer en land waar jullie zijn en doorheen reizen. Heel erg veel plezier. Pas op voor die venijnige spinnetjes die onder een toiletbril kunnen zitten. Ze kunnen nog al gemeen zij zag ik eens in een natuurfilm.
    Groet,

• 16 November 2015 - 19:17

Miranda Arts:

Hallo Henny Dirk Anne en Thea
    wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan met de reis!!
    ga lekker genieten van de mooie natuur !!
    groetjes toon en miranda en kinderen

• 16 November 2015 - 19:28

Patricia:

Hallo familie,

Goed om te lezen dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Geniet bij de familie en leuk om dit te lezen.

Groetjes,
    Patricia, Ronald, Alette en Jens

• 16 November 2015 - 20:02

Germaine:

Wat fijn dat de heen reis goed is verlopen!!! GENIET ERVAN!!!!

Liefs Germaine en de rest van de bende

• 16 November 2015 - 20:50

Danny En Babs:

Hey allemaal,
    Ow dat zal idd wel ff wat spanning gegeven hebben met dat visum, maar is goed gekomen!!
    Enne jij ziet er uiteraard ook heeeeeel crimineel uit Henny ;)
    Fijn dat jullie zo met open armen ontvangen zijn!
    Leuk wat te horen en GENIET!
    Liefs ons

• 17 November 2015 - 11:49

Mo:

Lieve allemaal, wat fijn om te horen dat jullie heelhuids zijn aangekomen , maar wel even schrikken met visum Dirk ;))
    Heel veel plezier en geniet ze! Erg leuk al een verslagje van jullie te lezen!!
    Liefs Mo

Tags: Melbourne