Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny&Dirk&Anne&Thea

17 November 2015 | Australië, Melbourne

Vandaag zijn we met de trein naar Melbourne geweest. We hebben daar veel gezien.... The royal botanic garden. Luna park en heel veel meer. En we hebben veel in het water van Port Philip bay gelopen en gespeeld omdat het erg warm was.... 30 graden (en bij jullie?????

• 17 November 2015 - 12:05

HD:

Regen, wind, kou.....kortom herfstweer!!

• 17 November 2015 - 14:50

Patty:

Oohh heerlijk Henny!!! Fijn om te horen dat de reis goed verlopen is en dat jullie nu zo aan t genieten zijn saampjes.. Heeeel veel plezier en goed blijven smeren

• 17 November 2015 - 15:40

Natasja:

Kwijl, kwijl ....
    Nou, hier begint het een beetje op winter te lijken. Zou er nog wat weken aan plakken als ik jullie was, ha, ha, ha!

• 17 November 2015 - 22:52

Marlijne:

Wat heerlijk om je te volgen en te lezen dat jullie het zo goed hebben Henny. Geniet samen van al het moois, elkaar en van de heerlijke temperatuur. Hier is het stormachtig.