de afgelopen dagen - Reisverslag uit Bacchus Marsh, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu de afgelopen dagen - Reisverslag uit Bacchus Marsh, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu

de afgelopen dagen

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny&Dirk&Anne&Thea

23 November 2015 | Australië, Bacchus Marsh

Eindelijk hebben we weer wifi, dus hier is weer een update....
Donderdag aan het einde van de middag zijn we met Elissa naar Tine in Golden Square/Bendigo gegaan (ongeveer 1 uur rijden). Na het eten hebben we in het centrum van Bendigo rondgelopen en zijn we naar het park midden in de stad geweest waar de Possums tevoorschijn komen als het donker is.....we hebben ze abrikozen gevoerd. Tevens hebben we een hoge uitkijktoren beklommen met prachtig uitzicht over de stad.
Vrijdag zijn we met Tine naar Annie (en haar dochter Yvonne en man Kerry) geweest.
Zaterdag zijn we naar de goudmijn in Bendigo geweest en hebben daar een rondleiding door de mijn gehad....er bijzonder om te zien! In Bendigo is het meeste goud van heel Australie gevonden. Ook hebben we nog een rondrit met de tram door de stad gemaakt. 's Avonds heeft Tine een heerlijke stew gemaakt.
Zondag zijn we naar een vredes- concert van Neil in Woodend geweest met na afloop een gigantische afternoon tea met heel veel cakes, snandwiches, etc. Dit is normaal in Australie. Na afloop hebben we (emotioneel) afscheid genomen van Tine en zijn weer met Norma meegegaan.
Vandaag hebben we de camper opgehaald en hebben inmiddels al 1 uur gereden en dat ging prima! Het is wel een enorm groot ding....
Nu nemen we afscheid van Norma en gaan naar het begin van de great ocean road, naar cape otway, 3 uur rijden.

Of we de komende dagen wifi hebben op de campings is de vraag. Het is nu 25 graden!!!
Tot gauw!

• 23 November 2015 - 07:05

Annelies Dinnissen:

Hoi allemaal,

Fijn om te horen dat jullie het zo goed met jullie gaat en dat jullie al deze mooie en geweldige ervaringen mogen meemaken!
    Kan me voorstellen dat het afscheid nemen met je familie, die zo goed voor jullie zorgen en al deze dingen met jullie doen moeilijk is.
    Succes en veel plezier met jullie verdere reis en voorzichtig met het verder reizen met de camper!!!

Groetjes Marcel,Annelies,Thijs en Joep

• 23 November 2015 - 07:21

HD:

Ik dacht al......waar blijft het verslag toch??
    Maar gelukkig daar zijn jullie weer....WiFi!!!!
    Veel plezier en ik kijk uit naar de volgende verslagen

• 23 November 2015 - 07:21

Juul En Jet:

Leuk om weer een verslag te lezen. Gisteren foto's gezien van Australië van een student die daar heeft stage gelopen. Ook een stukje van de weg gezien en de omgeving die jullie nu gaan verkennen. Goede reis en succes. xxx

• 23 November 2015 - 09:37

Tante Nel:

Ik dacht al zeker in een gebied , geen contact maken, of te druk met reizen geen WIFI !!!!
    THEA ( je had het hondje ook mee moeten nemen )
    EN wij maar wachten op een bericht
    Wees voorzichtig met het rijden met die grote camper neem ook een dag om uit te rusten
    Heel veel zonnige dagen samen groetjes Nel

• 23 November 2015 - 10:43

Ans En Willem:

Als ik dit zo lees hebben jullie al heeeeel wat moois en leuks gezien en meegemaakt .
    Veel succes verder en pas op met de grote caravan. Fijne dagen !!!!!

• 23 November 2015 - 11:05

Miranda Arts:

Hallo Allemaal,
    veel succes met het rijden met de camper, nu ga je nog meer mooie dingen beleven,
    geniet ervan , maar dat doen jullie al !!
    groetjes toon miranda martijn pieter dieuwertje

• 23 November 2015 - 13:08

Mo:

hallo allemaal,
    Gezellig,leuk weer een berichtje van jullie te ontvangen!
    Fijn dat het goed gaat en jullie genieten en heerlijk weer, wat anders als hier,moeten ijs krabben.
    Veel plezier, succes met de camper, voorzichtig!
    Groetjes Mo

• 23 November 2015 - 15:03

René Gronenschild:

Tjonge Tjonge Tjonge wat ben ik jaloers op jullie. In zo'n kort tijdbestek al zoveel gezien. Dan ook nog geweldig mooi weer met goede temperaturen. Maar een ding is zeker. Het is jullie GEGUND!! Geniet er samen maar lekker van. Jullie verdienen het.
    Groetjes van ons allen

• 23 November 2015 - 16:14

Carina:

Wat hebben jullie daar al veel gedaan , gezien en genoten in week 1. Veel succes met rijden in de camper! Op naar het volgende avontuur.

• 24 November 2015 - 10:19

Miranda Kuijltjes:

Wat heerlijk dat alles zo goed verloopt. Terwijl ik dit type sneeuwt het buiten.
    Fijn om zonnige berichtjes vanuit Australie te ontvangen. Geniet er van.

• 24 November 2015 - 14:24

Piet & Leny:

Hoi Hennie Dirk Anne en Thea

Fijn te horen dat er weer contact is.
    Wat een ervaringen en belevenissen maken jullie mee op jullie vakantie in Australië.
    Fijn dat alles goed gaat, voorzichtig met het rijden van zo´n grote camper.
    Het weer bij ons is koud , sneeuw en regen.
    Heel veel groetjes aan jullie en de hele familie.
    Fijn om weer een berichtje te hebben ontvangen.

Piet & Leny

• 24 November 2015 - 16:22

Willy:

Dag allemaal,

Nu kan het grote avontuur beginnen, fijn dat jullie zo enthousiast op gevangen zijn door de familie.

Succes met het rijden in de camper.

Thea ik mis wat persoonlijke ervaringen van jouw, hoe ervaar je het allemaal?

Rij jij ook in de camper, hoe is het weer , koken jullie nu zelf en is he gemakkelijk om een camping plaatst te vinden etc..

Ik wens jullie heel veel reisplezier en geniet van het land.

Groet, Willy.