Van Sydney naar Noosa Heads - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu Van Sydney naar Noosa Heads - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu

Van Sydney naar Noosa Heads

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny&Dirk&Anne&Thea

20 December 2015 | Australië, Noosa Heads

(dit is de 4e poging om dit verslag te uploaden......dus hopelijk lukt het nu wel)
Na de heerlijke dagen in Sydney hebben we 6 december de camper opgehaald en zijn doorgereden naar een camping in Manningpoint. De volgende dag naar South West Rocks.
De volgende dag zijn we via Nambucca Heads naar Coffs Harbour gereden. In Nambucca Heads liggen langs de hele kustlijn grote rotsblokken die stuk voor stuk door wild vreemde mensen zijn beschilderd. We hebben hier de hele middag rondgelopen en 's avonds fish & chips gegeten.
Op de camping in Coffs Harbour hadden ze een prachtig zwembad en we hadden uitzicht op een baai. In het zwembad hebben we gezellig gekletst met een stel uit Harderwijk en een ouder echtpaar uit Australie.
Daarna zijn we naar Yamba gereden. Hier hebben we 2 nachten op een prachtige natuurcamping gestaan met enorm grote plaatsen. De hele dag kon je daar de kangoeroes aaien. Ook kwamen ' s avonds de possums tevoorschijn. Deze camping lag pal aan de Pacific Ocean. Beide avonden hebben we een fikse regenbui gehad.
Na 2 dagen zijn we naar Byron Bay gereden waar je uitzicht hebt op een hagelwit strand en een prachtige blauwe oceaan.....een idyllische plek. Bovenop de berg staat een mooie witte vuurtoren.
Daarna zijn we naar Hastings Point gegaan en daar stonden we op een erg drukke camping met kleine plaatsen. De kids hebben 's avonds voetbal gespeeld met locale kinderen, wat erg leuk was. 's Avonds werden we getracteerd op een fikse onweersbui met regen en flinke wind....het was die nacht extreem heet in de camper dus de volgende dag vroeg op pad naar de volgende camping.
Via de Gold Coast en Surfers Paradise zijn we uiteindelijk aangekomen in Southport....onze laatste camping. We hebben de hele dag regen gehad en was het erg koud.

• 20 December 2015 - 08:20

Patty:

Wat een mooie avonturen maken jullie toch mee.. Wauww!! Echt super!! Wat zal de tijd voorbij vliegen, nu alweer naar de laatste camping!! Geniet nog maar goed en heel veel plezier samen!! Liefs Patty

• 20 December 2015 - 08:30

Mo :

Hallo alle 4,wat zal het straks weer wennen zijn thuis op werk en school in je eigen huis,geweldig jullie belevenissen, wat een indrukken!
    Nog lekker genieten van alles! X Mo

• 20 December 2015 - 09:11

Piet En Leny:

Hoi vakantiegangers

Wat een geweldige vakantie beleven jullie daar in Australië.
    Geniet er nog van, want de laatste week is alweer in aantocht.
    Groeten Piet en Leny

• 20 December 2015 - 19:37

Miranda:

hoi allemaal,

leuk om weer even wat te horen van jullie!!!
    geniet nog van de laatste week die komen gaat !!
    dit ga je nooit meer vergeten, zo mooi allemaal, ik heb foto's gezien bij jullie mam !!
    groetjes van toon miranda martijn pieter en dieuwertje