Werribee Open Range Zoo - Reisverslag uit Werribee, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu Werribee Open Range Zoo - Reisverslag uit Werribee, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu

Werribee Open Range Zoo

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Henny&Dirk&Anne&Thea

18 November 2015 | Australië, Werribee

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en zijn daarna met Norma naar de Werribee Open Raange Zoo geweest. Dit is een dierentuin in de buurt van Melbourne waar het lijkt alsof je echt in de bush rondloopt.
We hebben koala's gezien en natuurlijk de kangoeroes...ze stonden een paar meter van ons vandaan!
En een mooie safari tocht gemaakt in een open bus.
Na het eten hebben we in de buurt van Norma's huis rondgelopen, o.a. langs en in de Werribee river. Deze rivier mondt uit in Port Phillip bay waar we gister in stonden toen we in MMelbourne waren.

• 18 November 2015 - 12:15

Mo:

Lieve allemaal,
    Wat een indrukken doen jullie op, leuk om zo een beetje mee te krijgen wat jullie doen en zien , geweldig allemaal, ben heel benieuwd naar de foto's!
    Lieve groet Mo

• 18 November 2015 - 14:00

Marcel En Annelies Dinnissen:

Hoi allemmal,

Wat een geweldige ervaringen voor jullie!!
    Zo te horen hebben jullie het wel naar je zin! Jullie komen toch nog wel terug he?
    Fijn dat jullie daar zo genieten!

Groetjes marcel en annelies

• 18 November 2015 - 14:09

Tante Nel:

Ik ben zo nieuwsgierig dat ik uitkijk naar jullie vakantie berichten
    geweldig weer een mooie dag gehad geniet ervan
    Wie is Norma ??? groetjes tante Nel

• 18 November 2015 - 15:12

Jaap Schuurmans :

Hier stormachtig weer en uitslapen is er niet bij! Safari doen we hier ook bijna dagelijks het menselijks oort bekijken in al zijn vreemde uitingsvormen en daaraan aangepaste omgeving.
    Het is een genot jullie verslagen te lezen

• 18 November 2015 - 16:17

Piet & Leny Willems:

Hallo Hennie & Dirk & Anne & Thea

Wat een enorme indrukken doen jullie allemaal op!!!!!!!!!!!
    Leuk dat we via de berichtjes die jullie sturen een klein beetje mee kunnen genieten.
    Het weer bij jullie is beter als bij ons.
    In het weekend is de verwachting lichte vorst in de nacht.
    Geniet van deze mooie vakantie en tot horens

Groeten aan de hele familie
    Piet en Leny

• 18 November 2015 - 21:58

Juul En Jet:

Leuk Henny om te lezen. Ben erg benieuwd naar de volgende verslagen. Veel liefs uit een stormachtig Nederland.