KANGAROO-ISLAND - Reisverslag uit Kangaroo Island, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu KANGAROO-ISLAND - Reisverslag uit Kangaroo Island, Australië van Henny&Dirk&Anne&Thea Stuart/Dinnissen - WaarBenJij.nu

KANGAROO-ISLAND

Door: Thea, getypt door dirk

Blijf op de hoogte en volg Henny&Dirk&Anne&Thea

30 November 2015 | Australië, Kangaroo Island

Van uit de mount gambier om 10.00 uur na een frisse douche en heerlijk ontbijt gaan we opweg naar naar muirey bridge, prachtige route, maar wel heel veel dode kangoeroes naast de weg. In salt creak in een vissersplaatsje koffie gedronken, even een opkik, die hadden we nodig, want het was toch wel een lange trip! In murey bridge een prachtige camping gezien en daar een mooie wandeling gemaakt, zoutmeer pelikanen en zwanen gespot de kinderen hadden de aandacht bij een stelletje vissers. Wat zingen ging wel weer terug het water. Wat de volgende ochtend opvallend was waren de grote en mooie cactussen. Toen we eenmaal onderweg waren zagen we tussen de bergen al de oceaan en in de verte kangaroo-island. Daarna effe brood gehaald en geld gepint want de knip was leeg, en onszelf getrakteerd op een gebakje en drinken. Om 13.00 kwam de ferry aan dus gauw incecken, en de boot op. Eenmaal boven aangekomen zagen we een filmploeg uit hongkong en ze maakten een stuk nieuws voor her nieuws en wij kwamen der ook in. Yeah!! Op kangaroo-island aangekomen reden we door naar kingscote en zagen een leuke camping en daar staan we nu.

• 30 November 2015 - 09:58

HD:

Huh? Er staat dat jullie in Frankrijk zitten......dat is grappig

• 30 November 2015 - 10:00

HD:

Nu klopt t wel....met t goede kaartje erbij...

• 30 November 2015 - 11:10

René:

Wat geweldig om allemaal te lezen wat jullie zien en mee maken. Ik kan me wel voorstellen dat jullie soms ook bek af moeten zijn. Want het zal ook vermoeiend zijn. Dus dat wordt thuis af kicken.
    Veel plezier nog van ons uit Cuijk.

• 30 November 2015 - 13:01

Mo:

Lieve allemaal, wat maken jullie een hoop mee, lijkt alsof jullie al heel lang onderweg zijn.Geniet er lekker van, groetjes Mo

• 30 November 2015 - 14:23

Nel:

hebben jullie vakantie ? als ik de verslagen lees ben ik bang dat jullie over vermoeit thuis komen
    neem wel op tijd een dag rust. groetjes voor jullie viertjes van Tante Nel uit Bemmel

• 30 November 2015 - 16:54

P Willems:

Hoi familie

Wat een ervaringen maken jullie mee.
    We worden jaloers op de vakantietrips die jullie meemaken.

Groeten Piet en Leny

• 01 December 2015 - 00:17

Anton:

Was even zoeken klopte niet met wat ze ons voorschotelde groot eiland heeft eigen vliegveld gr anton

• 01 December 2015 - 17:43

Willy:

Lieve mensen,
    Als ik de verslagen zo lees lijkt het me fantastisch een prachtige ervaring, een heerlijke spannende tocht en elke keer weer een nieuwe ontdekking, geweldig toch!

Blijf genieten, hoe is het met Thea is ze nog wel bij jullie of is ze ergens achter gebleven , we horen niets van haar?

Voor diegene die jullie volgen en graag meer foto's of info willen over de streek waardoor reizen een tip.

Als je op google intypt bv. Kangeroe eiland/Australië of 12 Apsteles Australië of Nationale park
    Grampianas/Australië. Dan komt je een schat aan info tegen, daardoor kun je nog veel meer met ze

meegenieten!

Blijf genieten samen, goede reis!
    Voor de kinderen lijkt het me toch ook geweldig deze rieis
    Dank voor het verslag.
    Groet,Willy..